Lussekatt

 
God morgon! 
Vet ni vem som ligger på soffan?
-ELSA!
(Och hur nu det kan komma sig kanske jag får tillfälle att berätta om någon annan dag.)
Fast det stämmer ju inte riktigt förstås. 
Nej, just i skrivandets stund leker hon med julgranens pynt. Som hon lyckats riva ner från en av grenarna....
 
Strax bär det av mot förakolan, för luciafirande och frukost på golvet. 
Hoppas att du haft en glad Lucia! 
 
Nu väntar får och hönor på mat, bäst jag klär på mig varmt och går ut.
 
Ha det bäst, Du tålmodiga läsare, som troget hänger här vid min blogg, trots att jag inte är speciellt flitig med att skriva...
Kanske får jag tillfälle och lust ikväll?
Då skulle du isåfall kunna få höra om min Londonresa. Om du vill?
 
Kram på dig!
 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jaa! Berätta om London! Julpyntar du nåt hos hönorna? 😊

2015-12-14 @ 12:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: