var är fåren?

Godmorgon! *gäspning*
I natt har vår ettåring hållit låda.
Varför?
Ja, det kan man undra. 
Han verkade mest uttråkad. 
Och så kan man ju uppleva nätterna ibland, lite tråkiga. 
I allafall om man väljer att inte sova.
Så idag är jag trött. 
Ska ta en kopp kaffe och gå ut, så vaknar jag. 

En lek som jag brukar leka med ettåringen är den här:
"Var är Julian?" 
(Julian håller för sina ögon och då försvinner ju allt, som alla vet.)🙈
"Där är Julian!"
(Ettåringen tar bort händerna för ögonen och vi blir båda väldigt glada över att allt syns så bra igen)

Nu ska du och jag leka den här leken.
Var är fåren?

Jo du förresten, du kan ta bort händerna från ögonen. Ja, titta nu noga!

Ja, där är fåren! 

Gräset är så högt att de knappt syns!

Våra 6 tackor vet inte det än men till hösten flyttar nog en ståtlig stilig Bagge hit.
En snäll sådan, hoppas jag!
Nu ska jag skynda till jobbet.
Bara en vecka kvar till semester!!
Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: