Jag har loggat ut

Det blev sommar, semester.
Och jag loggade ut från Instagram och Facebook. 
Ägnade mig istället åt min semester
  helt och fullt.
Det var verkligen så skönt! 



Det är bara till dig, lilla blogg, som jag fortfarande kikar in till. Just precis när jag själv känner för det.

Varför?
Jo, men det var ju så att jag lyssnade till sommarpratare, med Anders Hansen. 
Insåg att även jag blir påverkad av att bara ha min mobiltelefon liggandes i samma rum som jag befinner mig i.
Att även min hjärna ständigt bombarderas med intryck, vilket gör mig stressad.
 Min Instagram och Facebook svämmade över av semesterfirande-bilder. 
Men jag ville njuta av min egen semester.
Ägna uppmärksamheten åt mina barn.
När de kanske ville visa en fin sten eller snäcka som de just har hittat. Utan att jag ska sitta försjunken i min mobil.

Under sommaren har vi åkt fram och tillbaka, mellan gården som vi älskar att vara på och sommarparadiset som vi också älskar. Inget planerat, vi lät lusten styra.  
Hur lyckligt lottad är man inte då?!
Tack vare fantastiska grannar som ser till djuren så kunde vi välja vårt vi ville vara.

Men nu är vardagen här igen.


Hej hopp, vi ses!
Nu ska jag sova.  Återigen är det tidiga mornar som väntar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: