Dags för nystart?

Hej du,
Jo, det var länge sen nu!
Vad var det som hände? Vart tog kycklingmamman vägen?
Kanske du undrar?



Hm, ja... Kanske var det min introverta sida som tog över?
Jag kanske drog mig undan från rampljuset (hm, nja eller snarare ljuset från en ficklampa!),
Kan hända kom jag underfull med att jag inte vill vara en offentlig person? 
Dessutom, har jag verkligen såååå himla mycket mer att berätta om mina hönor?
Måhända gick jag upp i livet som nybliven trebarnsmamma, med allt vad det innebär och insåg att min tid är alldeles för dyrbar för att jag dessutom ska hinna blogga?
Jag får ju dessutom inte en krona för besväret, så jag kanske blev snål och började skriva på en storsäljande roman istället? Om höns då, naturligtvis!
Frågor som du troligtvis inte kommer få svar på.
Men.
Jag förstår att du saknat mig.
För visst har det varit tomt utan mig, här ute i cyberspace.
För du gillar ju att få en inblick i mitt underbara, perfekta (och ibland inte alls perfekta! Utan alldeles helt vanliga) liv.
Visst?
Så kanske är det dags för en nystart?
Kanske ska jag ge bloggandet en ny chans?
Men då måste du gilla alla mina inlägg! 
Så jag får den där bekräftelsen som alla nu för tiden strävar efter 😉

Vet du, jag börjar jobba igen om en vecka!
Tänk att tid kan gå så fort.
Nu ska njutas veckan lång. Innan vardag tar vid. Om jag hinner njuta förstås....
Yngste sonen har visat sig bli en väldigt aktiv, nyfiken och SNABB kille!


Så, håll utkik.
Vi ses kanske igen?
Ha det bäst!


















Kommentarer
Postat av: SARA - mamma till Max, Ebba & Milea

YEAH ANNA!! Nu är du på gång 😊😊

2018-08-16 @ 10:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: