Om att välja den rätte...

Hej där!
Är ute på en liten lunchpromenad.
Paus i arbetet görs bäst i skogen.
I rask takt.
Men nu stannade jag till en kort stund.
För att berätta för dig.
Om mitt sökande efter den rätte.
Själv har jag ju mitt på det torra.
Firar tio år som lyckligt gift nästa sommar.
Och Silkeshönorna har ju också funnit sin make.
Till slut.
Eller snarare MAKAR.
Jo, för det visade sig ju att alla tre silkeskycklingarna var tuppar...Såklart!
(Alla goda ting är ju 3!)
Men nu söker jag en make till mina får.
Han ska vara lugn. Trygg. Snäll.
Ja och det skadar ju inte om han är snygg.
Jag har ringt 2 uppfödare.
Nu väntar jag med spänning på bilder!
Och ikväll...
-Bonde söker fru!!
Då sitter jag och min make bänkade 😊

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: