Här på landet

Du förstår
här på landet finns ju inget gym runt hörnet.
Men det finns gott om vedträn att hugga tag i.
Ved att kapa sen klyva med yxa och sen stapla.
Ja den veden värmer många gånger den!
Så gym behövs knappt.
Men idag lät jag veden vara.


Nej, nu i eftermiddag så laddade jag med 
ca 2 matskedar jordnötssmör (Mmmm...!) och ca 4 matskedar Nutella  (Mmmmums!!!) och SEN 
kände jag mig redo för lite hemmaträning!
(Socker har ofta den effekten på mig....)

Så på med Spotify på högsta volym och sen brände jag raskt av en timmes stenhård träning på vardagsrumsgolvet!
Vem behöver gym?! Inte jag iallafall 😆
Så går det till på landsbygden.
Känner att det passar med en muskelbild här,
men kunde inte hitta nån här hemma...
Så denna bild är snodd...

Ha det bäst!

(Beach body 2016 - here I Come...?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: