Godmorgon!

 
 
 
 
 
Godmorgon! 
Hur har din helg varit?
 
Alltså, är inte morgnarna de allra vackraste?!
Lördag bjöd på sån där mystisk dimma och på söndagen glimmande rimfrost i den röda morgonsolen. Å,då blir jag så sugen på att ta mitt staffli och ställa mig och måla...
 
Själv har jag haft en skön helg.
Jag kom i mål där på fredagseftermiddagen, underbart! 
Vissa fredagar känns precis som när man sprungit i mål efter ett maratonlopp... 
 
Efter den avslutade arbetsveckan har jag i helgen haft tillfälle både till vila och till att plocka lite här och där.
 
Vissa år kan jag ha lite svårt för hösten som kommer i andra delen av oktober. Men än så länge har det gått bra!
 
Jag ska strax iväg till jobbet. 
En ny vecka är på gång.
Hoppas du får en bra dag!
 
Vi ses!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: