Så går det med nya kosten

God Morgon!

Men vänta.... Titta va, är det inte fantastiskt?!

Jag får stanna upp en stund och bara beundra...

Ja titta! Nu är fönstren på övervåningen målade och fixade också.
Fantastiskt!
Bara några få kvar nu...
Få se om vi hinner dem innan helgen.

Tisdag, hörrni! Strålande.
Eller...?
För många känns tisdag som den jobbigaste av veckans dagar. Efter den så rullar det bara på ända fram till helgen.
För mig är tisdag lite som nya söndag.
Imorgon är det jobbet som gäller.
Jag sov förresten dåligt i natt.
Han som jag delar rum med låg och jämrade sig.
Han mår inte bra av vår kostomställning, säger han.
Om sömnsvårigheterna kan bero på den gröna slibbiga grässmakande supernyttiga smoothin som vi drack igår som kvällsmat
vet jag inte...

Men det är klart, det låter ju rimligt att det kan kosta på att så totalt ändra sin livsstil?
Fast David fuskar.
Han småäter diverse sötade bär och dricker nyponsoppor. Ingår inte i vår nya gröna livsstil.
Men han äter det för att "stilla sitt sockersug", säger han...
Avhållssamheten från just socker var väl det som var meningen med vår detox?

Nåja.
Strax ska stora barnen till skolan.
Jag och Julian ska ta oss en promenad.
Sedan ska vi kolla till djuren.



Hoppas du får en fin Tisdag!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: