Sara har blivit storasyster!

Jojomensan,
Kycklingen Sara har fått ett syskon.
Två egentligen. Men ett av dem hittade jag tyvärr kall och livlös utanför boet imorse.
Död.
Den var inte som den skulle. Magen var på utsidan.
Det verkar vara så de gör hönorna, ibland åtminstone, att de liksom slänger ut de missbildade döda kycklingarna ur boet...?
Men två kycklingar blev det för Magda.
Och idag var de med ute.
Här kommer bildbomb
Oj, fel barn...
Här kommer kycklingarna.
Bara att njuta. Eller uthärda. 
Avgör själv😉


En helgul och en prickig.
Sara är den helgula.
Så nu är det först till kvarn igen
-namnförslag tack, till den prickiga kycklingen.
(Sara, jag uposkattar verkligen ditt engagemang men det räcker att en av dem heter Sara va? 😉)

Ha nu en fin fredagskväll!



Kommentarer
Postat av: SARA - mamma till Max, Ebba & Milea

Ja det får räcka. Jag känner mig mkt hedrad att den fick ge heta Sara. Jag ska klura på lite fler förslag 😂

Svar: Den andre kanske ska heta Marcus? 😆
anna Gstedt

2018-10-13 @ 23:13:47
URL: http://sarasrum1982.vimedbarn.se
Postat av: Nettan

Jag tycker den ska heta Ruskprick 😂 eller Nettan🤪

Svar: Tack för ditt förslag! Så får det bli 😁👍
anna Gstedt

2018-10-14 @ 08:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: