Livet på en pinne

Tjenamoss!

Vad gör du?

Vi ser på ett trevligt tv-program.
Ett riktigt familjeprogram faktiskt.
Lättsamt och inte så fängslande att man inte kan gå ifrån och hänga lite tvätt mitt i.
Så skönt, så är det gjort!
Melodifestivalen, heter det visst.
Nått du sett?

Innan detta åt vi en utländsk maträtt,
mexikanskt kan det vara?
En massa ingredienser i olika skålar.
Köttfärs, grönsaker av olika slag, olika sorters såser.
Och allt läggs i ett tunt runt bröd,
som var och en får vika ihop till en rulle.
Tacos!

Faktiskt en maträtt som barnen verkar gilla.
Så pass så vi äter den nästan varje vecka!

Annars idag?
Jo, familjen har åkt skridskor.
I ishallen.

Jag har städat hönshus.
Jepp. Igen.
Det behövs nu när de går inne.
Men jag hade favoritmusik på under tiden,
så det var faktiskt riktigt trevligt.


Skulle gärna visa fler bilder. Men denna är den som jag kan få fram.

Bilden på min COOLA son OLLE!
Som jag diggar honom!
Precis som jag diggar de andra två killarna i mitt liv.

När jag finulat ut hur jag kan ladda upp mina andra bilder, så ska du få se på 
Tuppen Melker som lever livet på en pinne och Den Värpsjuka Hönan.
Hoppas vi ses snart igen!
Till dess, hare bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: