Det vänder

God natt.

Ja, en liten dålig vana jag har ibland...
Om jag väcks tillräckligt mitt i natten (denna gång av någon som jämrar sig över prickar som kliar...)
så har jag svårt att somna om.
Så nu ligger jag här i sängen.
Men istället för att vrida och vända mig
så bloggar jag, smart va?! 🤔😊

Positiva nyheter: jag är mycket piggare. Jämfört med hur jag var i helgen, då jag led av huvudvärk.

Mindre positiva nyheter: Yngste sonen har vattkoppor.
Hade ju en tanke om att kanske ta nya foton att sända till nyår. Men han ser litegrann ut som prickig korv...

Ytterligare en positiv sak: Snart vänder det! 

Verkligen något att glädjas åt.

För liite trött är jag faktiskt på mörkret nu.

Nepp, nu inväntar jag sömnen. Hinner ju faktiskt få några timmars sömn om jag skyndar mig.
Förresten, julkalendern. 
Vad tycker du om den i år?
Jag tycker den är helt galet mysig!!

Sov så gott.

Så hörs vi!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tycker också om den!

2016-12-22 @ 02:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: