På bloggresa






Godmorgon Söndag!
Och alla mina läsare.
Jag är denna helg iväg till
Fjällbacka
på bloggresa.
Låter glassigt va?!
Och det är det också.
Samvaro, träning, svalkande havsbad och god mat står på programmet. Men även utrymme för vila, shopping och bloggande såklart!
Dock finns väldigt få hönor här.
Men krabbor finns och fiskmåsar!

Att blogga är att dela med dig av en 
-EN förskönad och väl utvald
sida av sitt liv.
Du vet det va?
Bra.
Ibland när jag läser kommentarer hos andra bloggare så blir man ju mörkrädd.
Det verkar som om de bloggläsarna tror att de vet allt om bloggaren.
Sådan tur att du inte är sån! Du är klok och insiktsfull du.
Tack för det.

Ja då kan jag ju avslöja för dig att jag denna 
helg varit iväg på en bloggresa.
Det är jag och en till tjej, som också bloggar,
som åkt iväg tillsammans med våra respektive familjer.
(Självklart förtidsröstade vi innan vi for!)

Våra barn leker superbra tillsammans!
Och vi har ätit
tacos och pizza. 

Varit till lekparker och en av lekparkerna ligger vid Sportshoppen. Så där passade vi (våra män) på att handla.
Och så har vi tränat.
 I 8 minuter nere på sjöbodsdäcket.



Medan våra barn fiskade krabbor.
Ja alltså barnen, de är bara så söta ihop.
Så Sara och jag ser med glädje fram emot att se 4 av dem gifta sig med varandra någon gång i framtiden. Kanske just här , i Fjällbacka kyrka. Det vore väl fint!

Kolla in
Saras blogg om du vill!
sarasrum1982.vimedbarn.se
Den är bra, välskriven och har fina bilder.
Vi behöver båda alla läsare som vi kan få,
om vi i framtiden ska kunna försörja våra stora familjer på vårt bloggande!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: