Precis som alltid så här års!

Heeej kära du!

Är du mitt uppe i fredagsmyset nu?
Vi (barnen) sitter och väntar på att
"FÅNGARNA PÅ FORTET" ska börja.
Just fredagar har vi en tendens att vara
lite trötta allihop...
Då passar tv-tittande lite extra bra.

Om du visste så det pirrar i mig av kyckling-längtan nu...
Särskilt när jag råkade få syn på några
bilder från förra året...



Va?? Nej!!

Fel bild...

Åååå, känner att jag skulle kunna tänka mig att fylla kläckmaskinen BUMS

med en massa ägg.
Och sedan fylla huset med
 duniga fjuttiga ulliga gulliga
kycklingar !!

...Men det ska jag inte.
Nej, inte än.
Eller...
Hm, får se hur länge jag klarar att hålla mig! 😉

Ha nu en riktigt mysig fredagskväll.
Nu börjar Fångarna på fortet!!



Kommentarer
Postat av: SaraS

Visst är kycklingar sööööta! Varför inte... go for it ;)

Svar: Väntar äggleverans. Sen så!! 🐣🐣🐣🐣🐣
Kycklingmamman

2017-03-03 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: