På min födelsedag

Jag har allt jag vill ha.


Men om jag verkligen anstränger mig
så finns några saker som jag skulle kunna
vilja ha...
imorgon när jag fyller år

Hantlar som väger 5 kg styck. 

Börjar ju bli så stark nu...😉😁

En jordkällare.

Färdig och klar, bara att gå ned i med alla 
sylt burkar och potatis.
Ja, jo och så egenproducerad sylt och ett potatisland också då. För det saknas också. Och en trädgårdsmästare? Som kan hjälpa David med det där ...

En hund!

jag har levt tillsammans med hund större delen av mitt liv. Men nu är vi utan, sedan 4 år tillbaka. Den här var väl söt!😍

Jo, och så sist men inte minst.

En lite större sjö. Precis utanför huset, helst.

Men som sagt, 

jag är nöjd med det jag redan har.
😊❤
Hur viktigt är födelsedagen för dig?
Ja, inte min
-jag är faktiskt medveten om att det mest är jag själv som är 
Löjligt förtjust i min egen födelsedag. 
Men din egen?
Är det Bara jag som fortfarande i vuxen ålder gillar att fira min födelsedag?

Ha det bäst Du😊



Kommentarer
Postat av: SaraS

Hoppas du fick allt du önskade speciellt den där sjön utanför huset, så man kan komma över och njuta av utsikten :)

Svar: Nja, jag fick vad jag önskade mig. Men ingen sjö, ingen jordkällare, ingen hund... ☺Får fortsätta drömma
Kycklingmamman

2017-03-03 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: