Men titta SOOOLEN

Jaha, här sitter jag.

Och tittar ut på solen.
Hade nästan glömt hur den såg ut...
😜

Goddag!

Jaha, så var man 34 då. 
Känns väl helt okej.

Så nu undrar du kanske
-blev det någon hund?
-hade det  regnat så mycket under natten att gräsmattan utanför vår gård förvandlats till en sjö?
-och hade David grävt en jordkällare?

Nej.

Men under natten kom det snö.
Vi planerar att bygga en jordkällare, kanske till våren samt anlägga potatisland.
Och lagom till födelsedagen blev jag förkyld. Vilket inte har ett dugg med en hund att göra.
Dock fick jag väldigt många andra fina presenter!
Så jag är nöjd 😊 Mer än nöjd!

Nu ska jag strax tebax till jobbet.

Vi får prata mer en annan gång! 
Ha det bäst!!



Kommentarer
Postat av: SaraS

Vad trevligt med jordkällare! Väntar på att läsa hur det går med det projektet!

Svar: Hihi, jag väntar oxå med spänning ☺Ska hålla dig underrättad!
Kycklingmamman

2017-03-03 @ 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: