Popcornsplanta?

God afton.
Torsdagkväll. Klockan snart 20.
Och jag planerar att strax lägga mig med min bok.
Äääälskar sånna kvällar. Att ligga i sängen i några timmar med en bok innan sömnen rullar in.
Att vakna 9 timmar senare och vara PIGG!
En lyx som jag inte förstod förr men som jag nu, som erfaren vuxen unga kvinna lärt mig att verkligen uppskatta!

Det växer majs utanför mitt hönshus.
Inget konstigt kanske.
Om det inte vore för att jag aldrig planterat någon majs där.
Inte avsiktligt iallafall.
Men kan det verkligen vara möjligt att ett av popcornen, som jag ibland ger hönsen, har följt med ut till kompostlådan när jag har bytt ut golvströet i hönshuset? Och sedan slagit rot o börjat växa där?
Kan det verkligen vara så?!

Eftermiddagen har spenderats i lekpark.
Kanske är det därför jag är extra trött ikväll?
Ha det bäst!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kan det vara!

2016-10-03 @ 05:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: