Höst Förkylning och otvättade fönster

Höst Förkylning och otvättade fönster

Magiskt vackert ute. Särskilt på morgonen.
Kameran ljuger. Så här stora händer har jag faktiskt inte

God morgon!
Sitter vid köksbordet med morgonkaffet.
Ute är det mörkt.
Men snart går solen upp.
Trots att september verkligen varit fantastisk med sin somriga värme
så känns det att det nu är höst på väg.
Och det känns helt okej!

Igår var jag på fotvård.
Underbart!
Verkligen något som borde göras oftare.
Inte för att jag har så förfärligt ovårdad fötter utan mest för att det är så skönt!
Nu går jag som på moln.

Senaste veckorna har jag
och även övriga familjen
dragits med förkylning.
En envis och seg rackare.
Usch.
Nu kanske håller den på att ge med sig...
(HOPPAS!)
Ett hösttecken det också.
Liksom mina otvättade fönster.
Men det är inget jag prioriterar.
Fönstertvätt.
Ja, sån är jag.
Men jag är väldans nöjd över att jag fixade ordning i Emils rum i helgen.
Jag är så nöjd att jag skulle kunnat flytta in i hans rum nu.
Men fönstertvätten skjuter jag på.
Håller istället på att leta bagge.
Till Madicken, Lisabet och Skrållan.
Som ska få bli mammor till våren.
Om allt går som planerat.
Spännande!
Hoppas du får en fin dag!
/Anna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vacker bild Anna!!!

2016-10-03 @ 05:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: