Summering av helgen

Godmorgon
Uppe med Tuppen, som vanligt.
Men så går jag ju också och lägger mig i god tid.
Vilket behövdes igår, jag var såååå trött!

Denna bild är från i fredagskväll. Precis innan jag slocknade...

Helgen har varit innehållsrik!
Fredagskvällen tillbringades på
Badhuset.
Alltså, jag gillar inte badhus....
Men gör naturligtvis besök där emellanåt.
För barnens skull.
Emil övar sig på att simma.
Och nu hade han lärt sig att hoppa från kanten. Bra jobbat, Emil!
Olle har ett mer avvaktande förhållande till vatten.
Så han och jag satt vid basängkanten. Olle gjorde "flätor" i mitt hår. Jag njöt!
Slöt ögonen och mindes att vi för bara en vecka sedan var kvar i värmen, på Kreta...

Men så hoppar någon "bomben" så att det STÄNKER vatten över alla!
Jag blänger på den skyldige.
Som naturligtvis visar sig vara
Min make, som ska visa Emil hur man ska göra...

Bullbak, fårhusbygge och tvätt på lördagen.

Och på söndagen mera fårhusbygge och
Kalas 🎁🎂💜
för barnens lille kusin.
Som redan hunnit bli 2 år!

Hoppas du får en bra början på denna vecka!!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: