Så spännande så det är inte klokt!

Hej finaste du!

Jag är solbränd.
(JAG, som alltid bara håller mig i skuggan!)
Mina batterier är fulltankad inför den kommande vintern.
Nu är det full fart mot JULEN som gäller.

Vi var på Kreta förra veckan.
Hela familjen.
Mina föräldrar och min systers familj också.
Så underbart vi hade!

Men NU.
Nu är det ju fullt fokus på den nya killen på vår gård.
Som kommer till oss i eftermiddag.
Åsa-Nisse.
Vår Bagge!
Så spännande så att det inte är klokt!
Vi kommer göra en del förändringar på vår gård.
Från hästgård till fårfarm.

Hoppas du får en underbar härlig onsdag.
Och ikväll.
Då är det fest! Bonde söker fru visas ju igen.

Kram// Anna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni eldat upp Åsa Nisses horn!?

Svar: O nejdå, de sparar jag 😊 De avklippta bitarna alltså. Han har ganska mycket kvar av hornen men till våren får vi nog klippa av en bit igen. Ha det bäst!/Anna
Kycklingmamman

2016-10-20 @ 05:45:07
Postat av: Anonym

Vilka vackra bilder!

Svar: Tack!💙
Kycklingmamman

2016-10-20 @ 05:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: