Påsk


GLAD PÅSK!!

Jag ville bara titta in här och önska dig just det.
Nu hoppas jag att du passar på att äta riktigt många goda färgglada ägg. 
Både riktiga och sånna med choklad i!

Jag är så tacksam över min snälla granne A
som passar våra höns nu i påsk när vi
firar påsk i Fjällbacka. 
Nu börjar den bästa årstiden! 


Jag har flera vänner som faktiskt väntar, 
eller precis i dagarna,
fått kycklingar nu i påsk.
Själv tänkte jag ladda kläckaren inom de närmaste veckorna.
Lite blandad kompott sådär 😊🐣🐣🐣🐤🐥🐥
Och så börjar det bli dags för höns att flytta ur
vinterbonaden  (alltså stallet)
och istället flytta ut i hönshus med närhet till friskt fräscht gräs.
För nu finns väl ingen risk att det blir mer vinter, väl?

Ha det bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: