Tror jag har en kris nu...

Hej där,
Jo, du hörde rätt.
Jag tror jag har en kris nu.
En regäl bloggkris.
Jag har börjat ställa mig själv de
Stora frågorna.
"Ska jag fortsätta med bloggen?"
"För vem skull bloggar jag?"
"Vad är meningen?"
Kanske borde jag skriva på mina memoarer istället? Eller varför inte ge ut en bok?!!
Eller ta mitt pick och pack och ge mig av till en annan bloggportal.
Jag är ju så mycket mer än en kycklinguppfödare. Och sen tvivlar jag på att "kycklingmamman" någonsin slår internationellt...

Kanske är detta det sista du hör från
Kycklingmamman.
Eller så kommer du inom kort,
i en bokhandel nära dig,
kunna köpa den nyutgivna boken
"Kycklingmammans råd och tips inför ditt hönsköp"

Så farväl, kära du.
Kanske hörs vi igen.
Eller inte.
Kram
Och trevlig helg!!

Nu ska jag susa iväg och jobba



Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen Anna. Denna fas går vi alla luttrade bloggare igenom. När höstens mörker faller hoppas jag att blogglusten kommer fram igen. Eller oxå måste du köpa fler hönor så du har fler att blogga om 😉

Svar: Hihi. Ja , kanske det. Tycker blogg.se blivit krångligare att blogga i. Håller du med? Kram
Kycklingmamman

2016-08-05 @ 11:04:01
URL: http://sarasrum.blogg.se
Postat av: Sara S

Näää, jag som börjat läsa dina blogg o följa dig! Men samtidigt förstår jag dig. Det är säkert tidskrävande. Ser fram emot boken i så fall :-)
Kram

Svar: Jag behöver nog en bloggpaus och samla inspiration ett tag... Så får vi se sen 😊Ha det bäst! Tack och lov är jag fri från tandvärk. Kram
Kycklingmamman

2016-08-09 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: