På tok för tidigt. Jag vet!

Sisådär ja! Nu sitter jag
väl tillrätta i en av sofforna.
Med utsikt mot den nyklädda
JULGRANEN.

Ja.
Det ÄR tidigt att klä julgranen redan den 2 december.
Ja.
Det är äkta gran vi har.
Ja.
Jag HAR sagt till David att den inte kommer ha några barr kvar när julafton äntligen är här.
Men.
De flesta åren har granen hunnit slå rot.
Och är finare än någonsin.
Lagom till julafton.
Så mina argument för att vänta med att ta in och klä julgranen till dan före julafton verkar inte hålla...
Så nu njuter vi jul ordentligt.
Hoppas er fredagskväll är precis så mysig som ni önskat!
Ingen i vår famijl kan det här med fredagsmys bättre än Olle ...

Önskar dig trevlig bästa starten på helgen!!
Själv inleder jag helg med ögonfluss...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Olle är toppen!!! Men jag är säker på att han har gott sälskap💕

2016-12-07 @ 03:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: