Hur ska vi göra med julkorten nu..?

Jo, det var ju det här med julkorten...

Antingen känner man sig besviken och ledsen och tar skamfyllt emot alla sina vänners vackert arrangerade julkort, trots att man inte skickat några själv.


Eller så gillar man läget och skicka iväg perfekta julkort till sina vänner.
Trots att det är någon annans barn - och hund- som sitter där iförd tomteluva.

En del träffar vi ju inte så ofta, de kanske inte märker något?
Vi kan ju skicka nyårskort istället? 

God Jul mina kära bloggvänner!

Jag är så glad över att Du kikar in här! Och jag blir överlycklig när du lämnat ett ❤ eller en liten kommentar.

Tack snälla!



Kommentarer
Postat av: Nettan

God jul! 🎄🎅🏻🎁

Svar: ❤😊
Kycklingmamman

2016-12-18 @ 17:31:55
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️❤️😘

2016-12-19 @ 14:29:36
Postat av: Anonym

Spännande det är ju som ett lotteri !!!

Svar: 🙄 Mmmm...😉
Kycklingmamman

2016-12-19 @ 14:35:38
Postat av: SaraS

Åh, näst bästa inlägget - någonsin! Jag är så tacksam att du börjat skriva i bloggen igen. Plöjer igenom allt eftersom jag missat en del sen sommarn. ❤❤❤

Svar: Tack snälla Sara!! Jätteglad över att du tittar in här ☺☺❤❤
Kycklingmamman

2017-01-05 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: