Efter sol kom regnet. Mysigt

God kväll,

Å så mysigt, regnet smattrar så där mysigt mot taket, så där som regn kan göra ibland (hehe, lät ju helflummigt). 

Nu börjar jag bli lite sömnig. Det var på tiden!
Efter senaste helgen, midsommarhelgen, var jag nog ganska utvilad. Midsommar firades naturligtvis i underbara Fjällbacka. Nog för att det kan bli intensivt med två väldigt aktiva och ibland ganska intensiva barn i sisådär 3 och 5 åraåldern. Men å andra sidan så blir man ganska utvilad av att sova 8 timmar/natt plus 2 timmars eftermiddagsvila varje dag. I tre dagar efter varandra. 
Så natten som var hade jag väl tankat så pass mycket sömn att det bara inte gick att sova mer.

Så, nu ska jag bjuda dig på några midsommarbilder, innan jag går och lägger mig.
Om du har Instagram, så har du antagligen redan sett dem. 

 Vädret vad växlande. Men mest uppehåll och solsken.



God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: