Regnväder






Tänk va härligt och roligt det är med såpbubblor ändå!

Godmorgon? 
Ja jo, visst klockan är strax 11, men här har vi just stökat undan frukost. 
Det är ju semester 😊
Och idag har faktiskt vi också regn.
Så vi lugnar oss med målningen och satsar istället på att försöka göra den största såpbubblor som människorna skådat, istället. 

Och det är roligt 
ända tills han som har namnsdag idag,
tröttnar på såpbubblor 
och därför helt sonika
häller ut
såpan. På golvet.
Slut på det roliga.
-Varje gång. Varför?! 😣

Men trots att vi inte springer runt i badkläder
(12 grader i havet igår)
så har vädret ändå varit... okej, de senaste dagarna.

Målarväder! 
Vilket ju är bra, eftersom vi åtagit oss att måla om sjöboden.

Promenadväder!
Häromkvällen tog vi en mysig promenad längst havet. David och jag. 
Vi spanade bl a på vackra (dyra!) hus.

Frisörväder!
I en ålder av 32, 
när jag inte längre får lov att visa upp mitt leg, på Ica, systemet eller i en spelbutik,
så kände jag mig slutligen redo att klippa av mig mitt långa hår, som jag nog haft sen 2-årsåldern.

Nu väntar en dag med böcker och film. Och ev en tur till svampskogen, om det blir liiite uppehåll i regnandet.

Ha det bäst!






Kommentarer
Postat av: Sara

Men ååå va snyggt med kortare hår. Föer bilder!!! ☺

Svar: Tack Sara! Känner mig jättenöjd
Kycklingmamman

2015-07-29 @ 16:21:18
Postat av: Susanne.U

Verkligen jättefint Anna 👍

Svar: Tack! ☺
Kycklingmamman

2015-07-30 @ 09:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: