Snöboll

Hej.
Hoppas din helg varit fin, underbar, avkopplande eller på minsta lilla sätt givande.
I allafall så pass så att du nu känner dig redo för en ny fräsch vecka? 

Själv är jag mer än nöjd med helgen som varit.
Avkopplande, givande, social och ändå så att jag känner att jag fått tid till lite pysslande, hönsens hem har t.ex blivit städat.
Det är verkligen tacksamt att städa hos hönsen,  för de blir så glada! 

Men nu har Emil fått ont i örat... Han hade öronvärk i fredagskväll också, men det lyckades vi häva med lite (mycket) Alvedon... 
Så nu får vi se om det går över till imorgon. 
Kanske måste vi bli hemma. Igen.😞 Och vabbuari (som årets värsta vabbmånad, februari, brukar kallas) har inte ens börjat ännu.😷

Förresten,  va fint det är med all snö ute!❄⛄
Enligt. David ( som bara äälskar att hålla koll på vilket väder det ska bli, han kollar SMHIs hemsida typ 10 går om dan...) ska det regna imorgon... 

Så jag passade på att ge hönorna varsin snöboll, innan det är för sent.

Varför? 
Ville bara se hur de skulle reagera... 
Oj, vad är detta?

Halva gänget enades om att snöbollar var farlig...Andra hälften åt upp snöbollen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: