Nytt hem



Go kväll! 😃
Här flyttas det!
Lite varje dag, förstås, så att det inte
blir övermäktigt.
Men snart är alla på plats.

Det är varken jag eller någon av övriga familjen som flyttar,
utan hönsen
(nej, jag räknar faktiskt inte
hönsen till familjen)
som nu
flyttar till större, trivsammare men
främst till ett mer
LÄTTSTÄDAT
boende.

Ett nytt hönshus, skulle man kunna säga.
Stallet, skulle man också kunna säga.

Stallet , det har ju stått tomt en tid.
Men snart bor där en hel hönsflock,
så då är det mer bebott än
vad det någonsin varit.

Jag kan visa dig några bilder
från "nya hönshuset ", om du vill?
Men en annan dag får det bli.
Vi ses!!
🐔🐔🐔🐥🐥🐥🐦🐤🐓


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej. Jag undrar vilken hönsras du har?

2014-10-25 @ 18:54:26
Postat av: Ullis

Vill väldigt gärna se bilder på nya boendet! :)

2014-10-31 @ 09:54:45
URL: http://ullisochalice.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: