Nyttigt och godis

Hej min vän,Idag känns det som om det vore sommar fortfarande! Hela familjen tog en promenad på förmiddagen, längs havet.Solen skiner, havet gnistrar och glittrar!Och barnen springer barfota på stranden. Men igårkväll var det minsann höst! Det åskade, blixtrade och regnade,så det stod härliga till!Riktigt mysigt var det att sitta inne i soffanoch se på saltkråkan och äta godis 😁Tidigare på dagen hade jag tillagat en riktigt god och NYTTIG linssoppa, som jag med glädje bjöd familjen på!Jag tyckte faktiskt att den var RIKTIGT GOD!Fast familjen var inte lika förtjusta, tyvärr... Det är bara för att de är ovana.Hela sommaren har vi ätit alldeles på tok för ONYTTIGT, men nu när hösten kommer så ska vi bli sånna där sunda och hälsosammamänniskor, hela familjen! Glassen som övriga familjen valde att äta efter den(goda!) nyttiga soppansamt godiset,var bara för att mildra chocken, nu när vi går mot höst och vår nya hälsosamma livsstil. Jag älskar hösten! 😊Men idag är det som sagt sommar,så ev äter vi glass ikväll... 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: