Namn på D

Hej!
Va trevligt att du kikar in!
Hur är det med dig då?
-Jodå, det är bra med mig, tack för att du frågar!
(Lite gallstensanfall just nu bara, men det är inte värre än
att jag kan skriva ett blogginlägg ...)
 
Se vilka små skönheter!
Mina fyra små tjejer, som flyttade in i förrgår. Sa jag inte att här skulle bli fler vita och svarta höns??!
Min strategi när jag namnger mina hönor är att
alla som är jämngamla får namn på samma bokstav.
Dessa tjejer ska ha namn på bokstaven D.
 
Dolly, Diva, Donna, Dagny...
Håller fortfarande på och funderar över vad som passar de små töserna bäst.
Förslag?
 
Önskar dig en fin kväll!
//Anna
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofia E

Doris 😊

Svar: Tack för tipset! Det får en av dem heta :-)
Kycklingmamman

2014-04-29 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: